Νομοθεσία σχετικά με τα οργανωμένα ταξίδια και τις συνδεδεμένες ταξιδιωτικές ρυθμίσεις
Βασικές πληροφορίες σχετικά με τις συμβάσεις οργανωμένων ταξιδιών:
Ο συνδυασμός των ταξιδιωτικών υπηρεσιών που σας προσφέρονται αποτελεί ένα πακέτο σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί Οργανωμένων Ταξιδιών και Συνδεδεμένων Ταξιδιών. Συνεπώς, απολαμβάνετε όλα τα δικαιώματα που προβλέπονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τα πακέτα.
Το Lemesiana Tours φέρει την πλήρη ευθύνη για την ορθή εκτέλεση του πακέτου στο σύνολό του. Επιπλέον, όπως απαιτείται από το νόμο, το Lemesiana Tours διασφαλίζει την διαθέσιμη προστασία για να σας επιστρέψει τα καταβληθέντα ποσά και, εάν η μεταφορά περιλαμβάνεται στο πακέτο, για να διασφαλίσει τον επαναπατρισμό σας σε περίπτωση αφερεγγυότητας.
Σε περίπτωση που ο διοργανωτής διαβιβάσει δεδομένα σε άλλον έμπορο το αργότερο 24 ώρες μετά την παραλαβή της επιβεβαίωσης κράτησης, η ταξιδιωτική υπηρεσία που παρέχεται από το Lemesiana Tours και τους συνεργάτες του (εμπόρους) θα αποτελεί πακέτο κατά την έννοια του Νόμου περί Οργανωμένων Ταξιδιών και Συναφών Ταξιδιών.
Σε αυτές τις περιπτώσεις απολαμβάνετε όλα τα δικαιώματα που προβλέπονται στην ΕΕ για τα πακέτα. Το Lemesiana Tours φέρει την πλήρη ευθύνη για την ορθή εκτέλεση του πακέτου στο σύνολό του. Επιπλέον, όπως απαιτείται από το νόμο, το Lemesiana Tours διασφαλίζει την διαθέσιμη προστασία για να σας επιστρέψει τα καταβληθέντα ποσά και, εάν η μεταφορά περιλαμβάνεται στο πακέτο, για να διασφαλίσει τον επαναπατρισμό σας σε περίπτωση αφερεγγυότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα βασικά δικαιώματα βάσει του Νόμου περί Οργανωμένων Ταξιδιών και Συνδεδεμένων Ταξιδιών, κάντε κλικ εδώ. https://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/2017_1_186/index.html
Βασικά δικαιώματα βάσει του Νόμου περί Οργανωμένων Ταξιδιών και Συνδεδεμένων Ταξιδιών:
Οι ταξιδιώτες θα λαμβάνουν όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με το πακέτο πριν από τη σύναψη της σύμβασης οργανωμένου ταξιδιού.
Υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένας έμπορος υπεύθυνος για την ορθή εκτέλεση όλων των ταξιδιωτικών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στη σύμβαση.
Στους ταξιδιώτες δίνεται ένας αριθμός τηλεφώνου έκτακτης ανάγκης ή στοιχεία επικοινωνίας με τον διοργανωτή ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να εκχωρήσουν το πακέτο σε άλλο άτομο κατόπιν εύλογης ειδοποίησης και ενδεχομένως έναντι πρόσθετης χρέωσης.
Η τιμή του πακέτου μπορεί να αυξηθεί μόνο εάν αυξηθεί το κόστος (για παράδειγμα, οι τιμές των καυσίμων) και εάν αυτό προβλέπεται ρητά στη σύμβαση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο 20 ημέρες πριν από την έναρξη του πακέτου. Εάν η αύξηση της τιμής υπερβαίνει το 8% της τιμής του πακέτου, ο ταξιδιώτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση. Εάν ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να αυξήσει την τιμή, ο ταξιδιώτης έχει το δικαίωμα να μειώσει την τιμή εάν μειωθεί το αντίστοιχο κόστος.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση χωρίς χρέωση καταγγελίας και να λάβουν πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν οποιοδήποτε από τα ουσιώδη στοιχεία του πακέτου, εκτός από την τιμή, τροποποιηθεί ουσιωδώς. Εάν, πριν από την έναρξη του πακέτου, ο έμπορος που είναι υπεύθυνος για το πακέτο ακυρώσει το πακέτο, οι ταξιδιώτες δικαιούνται επιστροφή χρημάτων και αποζημίωση, όπου απαιτείται.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να ακυρώσουν τη σύμβαση χωρίς χρέωση ακύρωσης πριν από την έναρξη του πακέτου σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για παράδειγμα εάν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ασφαλείας στον προορισμό που είναι πιθανό να επηρεάσουν το πακέτο.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες μπορούν ανά πάσα στιγμή πριν από την έναρξη του πακέτου να καταγγείλουν τη σύμβαση έναντι εύλογης και δικαιολογημένης χρέωσης καταγγελίας.
Εάν, μετά την έναρξη του πακέτου, σημαντικά μέρη του πακέτου δεν μπορούν να παρασχεθούν όπως συμφωνήθηκε, θα πρέπει να προσφέρονται στον ταξιδιώτη κατάλληλες εναλλακτικές ρυθμίσεις, χωρίς περαιτέρω κόστος. Οι ταξιδιώτες μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση χωρίς καταβολή οποιασδήποτε χρέωσης, σε περίπτωση μη εκτέλεσης των υπηρεσιών σύμφωνα με τη σύμβαση και εάν αυτό επηρεάζει ουσιαστικά την εκτέλεση του πακέτου και ο διοργανωτής δεν επιλύσει το πρόβλημα.
Οι ταξιδιώτες δικαιούνται επίσης μείωση της τιμής ή/και αποζημίωση για ζημίες σε περίπτωση μη εκτέλεσης ή ελλιπούς εκτέλεσης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Ο διοργανωτής πρέπει να παράσχει βοήθεια εάν ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει προβλήματα.
Σε περίπτωση που ο διοργανωτής καταστεί αφερέγγυος, τα καταβληθέντα ποσά επιστρέφονται. Σε περίπτωση που ο διοργανωτής καταστεί αφερέγγυος μετά την έναρξη του πακέτου και εφόσον περιλαμβάνεται μεταφορά στο πακέτο, διασφαλίζεται ο επαναπατρισμός των ταξιδιωτών. Το Lemesiana Tours έχει συνάψει συμφωνία προστασίας από αφερεγγυότητα με τον Σύνδεσμο Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA). Οι ταξιδιώτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την ACTA ή, κατά περίπτωση, με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών (Αγαπήνορος 2, Μέγαρο IRIS, 1421 Λευκωσία, τηλ. +357 22 200900, e-mail: ccps@mcit.gov.cy) εάν δεν τους παρέχονται υπηρεσίες λόγω αφερεγγυότητας





